• natural wood

Záruka

1. Předmět a obecná pravidla záruky:

Záruka se poskytuje na dobu 10 let (deset) pro konektory systému GUMI. Během této doby výrobce zaručuje trvanlivost (mechanickou odolnost) spojovacích materiálů, což umožňuje běžné používání v souladu s jejich použitím. Desky GUMI jsou pokryty 2-letou zárukou (dva). Záruka zaručuje vysokou technickou kvalitu výkonu jednotlivých prvků systému GUMI a trvanlivost produktu (odolnost proti biologické degradaci), což umožňuje běžné použití v souladu s jeho zamýšleným použitím. Záruka platí v souladu s podmínkami obsaženými v dokumentu "Pravidla pro montáž a používání terasy Gumi.

2. Záruční podmínky

Záruční lhůta se počítá ode dne zakoupení produktu uvedeného v dokladu o prodeji (faktury) vydaného prodávajícím. Záruka je poskytnuta na základě záruční karty, která musí být vyplněna a potvrzena v době prodeje prodávajícím. Prodávající se zavazuje poskytnout záruční dokument kupujícímu v případě se jedná o nestandardní terasu. Tato záruční karta je platná pouze spolu s dokladem potvrzujícím zakoupení produktu (faktura / doklad). V jiném případě postačuje faktura.

3. Vyloučení - případy, na které se záruka nevztahuje:

  • povrchy veřejných služeb s vysokou frekvencí pohybu
  • místa vystavená chemicky agresivním faktorům
  • terasy instalovány v blízkosti výrobních, skladovacích nebo servisních zařízení, které mohou být zdrojem znečištění, zejména - maziva, čistící prostředky, umělá hnojiva atd.
  • oblasti, kde kromě přepravy pěší osobou probíhá jakýkoliv pohyb motorových vozidel
  • změny povrchu terasy způsobené používáním, tj: obrušování, znečištění, mechanické poškození, lokální ztráta barvy a podobně.
  • barevné změny desek a konektorů způsobené přímým slunečním zářením, agresivní chemické nebo biologické faktory, dlouhodobé zadržování sněhu, přímé vystavení pobřežním klimatickým podmínkám (mořský vánek), přímá blízkost vodních nádrží, přímý kontakt s vegetací (zejména zarostlá tráva) přímý kontakt s prvky vyrobenými z kovu. Černé zbarvení vytvořené v důsledku dlouhodobého kontaktu s předměty ležícími na povrchu terasy.
  • mechanické poškození způsobené tlakem nebo nárazem těžkých a tvrdých předmětů
  • mechanické poškození, poškrábání, škrábance, škody, kácení, řezy, poškození povrchů a jiné škody způsobené tlakem nebo nárazem s těžkým tvrdým předmětem nebo způsobené nesprávnou péčí, nesprávnou údržbou, nesprávnou montáží, nesprávným skladováním nebo přepravou
  • mechanické poškození neviditelné po instalaci výrobku, pokud neovlivňují možnost montáže a správného používání výrobku, změna barvy terakoty, fasády a dalších prvků sousedících s deskami Gumi je důsledek omývání tříslovin nebo oleje ze dřeva
  • na účinky požáru nebo vystavení výrobku vysokým teplotám
  • aplikace systému GUMI proti jeho účelu (zpracování schodů, okenních parapetů, říms atd.)
  • rozdíl mezi skutečnou dimenzí a teoretickým rozměrem terasy na projektu je rozdíl povolen pro každý z rozměrů +/- 1 cm
  • rozměrové změny desek souvisejících se smršťováním a sušením dřeva nezasahují do běžného používání terasy (terasa GUMI je "plovoucí terasa", která není natrvalo připevněna k zemi)
  • přirozené povrchové trhliny a malá strukturální delaminace povrchu, která se vyskytuje ve dřevě v důsledku vystavení změněným klimatickým podmínkám, které nebrání jeho běžnému používání.

3.1 Kdy je příloha "AKCEPTACE TERASY" povinná?

Příloha "AKCEPTACE TERASY" vyplní prodávající terasy GUMI, která se vyžaduje, pokud terasa splňuje jednu z následujících podmínek:
  • terasa se nachází v definici velké terasy (odstavec 3.1.)
  • terasa má nepravidelný tvar, šikmé / nebo obloukové tvary
  • je tam schodiště
  • ošetření vedle terasy

3.2 STANDARDNÍ TERASY A VELKÉ TERASY - obecné informace

Terasy jsou rozděleny do dvou kategorií: Standardní terasy a Velké terasy. Pokud je terasa zařazena do definice Velká Terasa, je nutné vyplnit dodatečnou přílohu "Akceptace terasy", případně potvrzení z obchodního oddělení, pokud je terasa zahrnuta do definice Standardní terasy, příloha "Akceptace terasy" není povinná.

Terasy jsou rozděleny na velké a standardní terasy. Předpokládá se, že velká, široká terasa je plocha, v níž je šířka měřena přes desky větší než 2,5 m (délka terasy měřená podél desek není relevantní - může být jakákoliv).

Vzhledem k vzoru "čtverců" je terasa považována za Standardní terasu, pokud její rozměry: šířka a délka nepřesahují 250 cm.

Všechny terasy, které neodpovídají definici Standardní terasy, se považují za Velké terasy.

Kalkulačka na webové stránce automaticky kontroluje každou nakonfigurovanou terasu a zobrazí její výsledný výpočet. Kromě toho informace o tom, zda je terasa velká, jsou uvedeny v souboru PDF vytvořeném kalkulačkou. V případě velkých teras a teras se schody je třeba před zakoupením kontaktovat obchodní oddělení distributora, abyste vyplnili přílohu záruční karta.

3.3 Velké terasy - dilatační spáry

Při navrhování a následném položení velkých teras nezapomeňte na boční terase nechat příslušné dilatační spáry, doporučení týkající se velikosti dilatačních spár se nacházejí v záruční kartě. Při použití vzoru "cihly" a "řádky" se dilatační spáry používají jen "na šířku terasy", přičemž stěny (sloupy zábradlí, ...) jsou rovnoběžné se směrem uložení desek. Musí být na daném místě alespoň 1,5% šířky terasy. Po "délce terasy" nejsou zapotřebí dilatační spáry.Při použití vzoru "čtverec" by měly být dilatační spáry ponechány na každé straně terasy a minimálně 1,5% velikosti terasy na daném místě.

4. Péče o terasu během záruční doby

4.1. Frekvence pravidelné péči - terasy nezastřešená a částečně zastřešené

Pokud je dřevěná terasa GUMI umístěna v nezastřešené oblasti, je nutné provést důkladnou péči o její povrch alespoň jednou ročně. Důkladná péče by měla být provedena brzy na jaře, jakmile teplota vzduchu dosáhne nad 10 stupňů celsia během dne nepřetržitě.

4.2. Frekvence pravidelné péči - Terasy zcela zastřešené

V případě zcela zastřešených dřevěných teras lze období mezi pečlivou údržbou oleje prodloužit na 2 - 4 roky (v závislosti na stupni opotřebení povrchu terasy). Údržba se nejlépe provádí na jaře po zimní sezóně.

5. Postup reklamace

Pokud se zjistí, že výrobek je vadný, s ohledem na zásady uvedené v tomto dokumentu musí být stížnost podána písemně nebo e-mailem prodávajícímu, od kterého byl výrobek zakoupen. Žádost musí být podána nejpozději do dvou týdnů ode dne zjištění chyby. Prodávající je povinen okamžitě podat oznámení o reklamaci výrobci e-mailem nebo faxem.

Reklamace by měla obsahovat:

  • kopie dokumentu o záruce spolu s přílohou č. 1 (pokud byla vyžádaná a vyplněna)
  • kopie potvrzení / faktury potvrzujícího koupi produktu
  • fotografie chybného produktu
Prodejce je povinen odpovědět na správné vyplněné a úplné oznámení o stížnosti do 14 dnů ode dne doručení žádosti o reklamaci. V případě reklamací a zjištění významné chyby, která brání běžnému používání výrobku, výrobce - prodejce nahradí vadný výrobek produktem bez vad. V takovém případě je klient na žádost prodejce povinen demontovat a zabalit vadný výrobek a poslat zpět výrobek prodávajícímu. Výrobce zašle nový výrobek na vlastní náklady ve stejném množství, jaký odeslal zákazník.

Finanční odpovědnost prodejce nese přesně stejnou hodnotu zakoupeného produktu, který podléhá reklamaci.

Tato záruka kvality nevylučuje ani neomezuje práva vyplývající z obecně platných zákonů.

Prodejce poskytuje záruku, která územně pokrývá území České republiky.